Klachtenformulier

Wij doen ons best u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Omdat niemand feilloos is kan het zijn dat u toch een klacht heeft.

Als u een klacht heeft vragen wij u dit eerst met de betreffende persoon te bespreken.Als dit niet tot een oplossing leidt dan kunt u met onderstaand formulier uw klacht schriftelijk indienen. Uw klacht wordt dan onderzocht. U krijgt op korte termijn maaar in ieder geval binnen 14 dagen antwoord.

Is uw klacht minder geschikt voor schriftelijke behandeling of is met dit antwoord uw klacht niet opgelost dan wordt u  uitgenodigd voor een persoonllijk gesprek
 
Leidt dit gesprek niet tot een bevredigende oplossing dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris van SKGE. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen.

Als de bemiddeling niet is geslaagd, kunt u uw klacht indienen bij de geschilleninstantie.

Meer informatie vindt u op Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg(SKGE).


De volledige klachtenregeling vindt u hier.
 

 

Voornaam:
Achternaam*:
Adres:
Postcode:
Plaats:
Telefoon:
Email*:
Uw klacht*:

Verificatie*
Ter voorkoming van misbruik van dit formulier door kwaadwillende gebruikers dient u hieronder in het vakje een vinkje te zetten en eventueel de vraag die verschijnt te beantwoorden. Zonder deze stap is verzending van dit formulier niet mogelijk.